Το σύγχρονο Crisis Management (Η Διαχείριση Κρίσεων) αναπτύχθηκε από την ανάγκη του ελέγχου των συνεπειών καταστροφικών ή οδυνηρών καταστάσεων για μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό. Θα πρέπει ως διαχείριση να παραμείνει ανεξάρτητη από το περιεχόμενο της κρίσης. Για κάποιες επιχειρήσεις ή οργανισμούς είναι απαραίτητο να έχουν καταστρώσει εκ των προτέρων κάποια σχέδια για να διασφαλίσουν όχι μόνο τη συνέχεια των εργασιών τους αλλά, και την ελαχιστοποίηση των συνεπειών μιας μικρής σε έκταση ή μεγαλύτερης σε συνέπειες κρίσης.
Στο πρόγραμμα αυτό αναλύονται, με άμεσο τρόπο κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους συμβαίνουν οι κρίσεις και προτείνονται λύσεις για την καλύτερη διαχείρισή τους τόσο πριν και κατά την διάρκεια του γεγονότος, όσο και μετά το συμβάν.
Στόχος του σεμιναρίου είναι ο περιορισμός ή η ελαχιστοποίηση οποιασδήποτε βλάβης ή άλλης επίπτωσης στη φήμη και την δημόσια εικόνα της επιχείρησης. Αυτός ο στόχος επιτυγχάνεται μέσω της βελτίωσης των δεξιοτήτων των στελεχών που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν – διαχειριστούν μια ενδεχόμενη κρίση. Βασιζόμαστε πάνω στις υπάρχουσες γνώσεις, την εμπειρία και τις συμπεριφορές των υπευθύνων και βελτιώνουμε τις δεξιότητές τους.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανώτερα στελέχη της διοίκησης και τους διευθυντές λειτουργίας, παραγωγής και συντήρησης της κάθε επιχείρησης, στα στελέχη της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, στους εργαζόμενους που ασχολούνται με την επικοινωνία – την Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και στους εργαζόμενους που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στις ομάδες για την αντιμετώπιση κρίσεων και θέλουν να συμβάλλουν θετικά στη διατήρηση της εικόνας της επιχείρησης στα μάτια των πελατών της και της κοινωνίας.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
1) ο περιορισμός ή η ελαχιστοποίηση οποιασδήποτε βλάβης ή άλλης επίπτωσης στη φήμη και την δημόσια εικόνα της επιχείρησης.
2) βελτίωση των δεξιοτήτων των στελεχών που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν – διαχειριστούν μια ενδεχόμενη κρίση.
3) Προετοιμασία και οργάνωση συλλογικής ανταπόκρισης σε μια κατάσταση κρίσης
4) Απόκτηση των κατάλληλων αντανακλαστικών ως οργανισμός
5) Αντίσταση στην πίεση των δημοσιογράφων
6) Απόκτηση γνώσης σχετικά με το πώς να τερματιστεί μια κρίση
7) Διαχείριση της χρονικής περιόδου μετά την κρίση
8) Ανατροφοδότηση για την διοίκηση και τους εργαζόμενους
9) Κατανόηση της λειτουργίας των ΜΜΕ σε περίοδο κρίσης
10) Ενδυνάμωση του ρόλου του Εκπροσώπου Τύπου (Spokesperson)
11) Διατήρηση και προώθηση της εταιρικής εικόνας
12) Αντίσταση στην πίεση των δημοσιογράφων
13) Προετοιμασία και οργάνωση της επικοινωνίας σε περίπτωση κρίσης
14) Αναγνώριση αδύναμων επικοινωνιακών σημάτων
15) Αξιολόγηση των κινδύνων στις οποίες εκτίθεται η εταιρική εικόνα
16) Διαχείριση των σχέσεων με τα ΜΜΕ κατά την περίοδο κρίσης
17) Κατανόηση των προσαρμοσμένων εργαλείων επικοινωνίας στην περίοδο κρίσης
Αντικείμενο – Παραδοτέο Υλικό
Σημειώσεις προερχόμενες από την Ελληνική και την διεθνή βιβλιογραφία με μελέτες περίπτωσης (case studies), παραδείγματα, στρατηγικές και καλές πρακτικές οι οποίες αν εφαρμοστούν από τους επιμορφούμενους μπορεί να τους πείσουν και να τις εφαρμόσουν στην υπηρεσία ή τον οργανισμό που εργάζονται.
Ενότητα 1η
Ενότητα 2η
Ενότητα 3η
Οι δεξιότητες που στοχεύουμε να βελτιωθούν
Η παρακολούθηση γίνεται αποκλειστικά από το Διαδίκτυο μέσω απλού εκπαιδευτικού λογισμικού (πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης), παρέχεται ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και συνεχή εκπαιδευτική υποστήριξη. Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος γίνεται δεκτός στο Πρόγραμμα, δημιουργείται λογαριασμός χρήστη στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, στον οποίο δίνεται πρόσβαση στην εκπαιδευτική ενότητα της επιλογής του. Στα πλαίσια της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας γίνεται ανάρτηση σε εβδομαδιαία βάση στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού του υπεύθυνου διδάσκοντα. Το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει ηλεκτρονικές σημειώσεις με θεωρία και παραδείγματα τα οποία είναι σε μορφή pdf με δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης, ώστε να είναι εφικτή η μελέτη και offline. Ο εκπαιδευόμενος έχει πρόσβαση, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε έχει σύνδεση Internet, σε όλες τις δραστηριότητες, πηγές πληροφοριών και ανακοινώσεις του εκάστοτε μαθήματος και του κοινοποιούνται στοιχεία επικοινωνίας με τον διδάσκοντα για επίλυση αποριών. Οι συμμετέχοντες πρέπει να:
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Οι συμμετέχοντες πρέπει να διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών καθώς και προσωπικό λογαριασμό e-mail.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
H εξεταστική διαδικασία πραγματοποιείται εξ αποστάσεως μέσα από την πλατφόρμα e-learning με την ανάρτηση θεμάτων (ερωτήσεων- ασκήσεων τελικής εξέτασης) σε μορφή ανάθεσης εργασίας με προθεσμία υποβολής των απαντήσεων. Υπάρχει η δυνατότητα να προγραμματιστεί σε συνεννόηση με τον εκπαιδευόμενο η εκπρόθεσμη συμμετοχή του στην τελική εξέταση με την προϋπόθεση ότι δεν έχει παρέλθει διάστημα πάνω από ένα έτος από την εγγραφή του στην αντίστοιχη διδακτική ενότητα.
Κόστος Σεμιναρίου: 240.00 €
Αρχικό κόστος σεμιναρίου χωρίς έκπτωση.
Κόστος με έκπτωση στα 170.00 €
για Ανέργους, Πολύτεκνους-Τρίτεκνους, AMEA, Πτυχιούχους-Φοιτητές ΠαΠει, Εργαζόμενους του Πανεπιστημίου Πειραιά (μόνιμοι ή με σύμβαση), Δημοτικούς Υπαλλήλους.
Κόστος με έκπτωση στα 200.00 €
για Προπτυχιακούς Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ ή άτομα έως 30 ετών που είναι κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων, Συμμετέχοντες προηγούμενων κύκλων, Εγγραφή σε τουλάχιστον δύο μαθήματα ίδιας περιόδου
Ο κ. Αλέξιος Βαρελάς είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε.) του Εμπορικού Τμήματος.
Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία.
Ερευνητής σπουδαστής και μεταπτυχιακά μαθήματα Οικονομικών (Micro & Macro- economics) και Στατιστικής στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Queen Mary College).
Έχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (Postgraduate Diploma in Management Studies) από το Brookes University της Οξφόρδης, με εργασία – έρευνα για συγκεκριμένη επιχείρηση.
Κατέχει επίσης, Msc in Economics από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, 12μηνης διάρκειας, με έρευνα – Dissertation, (Linacre College).
Εργάστηκε για τρία (3) χρόνια στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας – Οικονομικών και για 18 χρόνια στην Εταιρεία Πετρελαίων Βορείου Αιγαίου, ως Διοικητικός Διευθυντής.
Σήμερα, είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εισηγητής σεμιναρίων.
Συνεργάζεται με επιχειρήσεις που προσφέρουν εκπαίδευση με την μορφή σεμιναρίων και έχει ειδικευτεί στην αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων και τη διαπίστωση των εκπαιδευτικών
αναγκών μιας επιχείρησης ή οργανισμού.
Έχει εκπαιδεύσει με επιτυχία χιλιάδες εργαζόμενους στον ιδιωτικό και το Δημόσιο τομέα και έχει κάνει εισηγήσεις σε πολλές χώρες, ενδεικτικά: Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αίγυπτος, Εμιράτα,
Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Μπαχρέιν, Λιβύη, στην έκθεση HORECA, κ.λπ. Εισηγείται σε δύο γλώσσες (Ελληνικά και Αγγλικά).
Είναι πιστοποιημένος εισηγητής στην εκπαίδευση ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ Μητρώο Β).
Έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (Management) και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων.
Έχει μεταφράσει στα Ελληνικά το βιβλίο του Edwin Bliss, “Getting Things Done”- Αναζητώντας Περισσότερο Χρόνο.
Για να προχωρήσετε στην παρακολούθηση της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας, παρακαλούμε εγγραφείτε σε αυτό μέσα από την ειδική φόρμα εγγραφής και παρακολούθησης μαθημάτων.
Επισκεπτόμενοι τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι χρησιμοποιούμε cookies για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία. Τα cookies που χρησιμοποιούμε είναι τα παρακάτω: Session cookie: Απαραίτητο cookie που βοηθά στο να γίνει χρηστική η ιστοσελίδα, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Η ιστοσελίδα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτό το cookie. Το συγκεκριμένο cookie έχει ισχύ 365 ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.