“Σήμερα στον ανεπτυγμένο κόσμο ένα εντυπωσιακό 90% των ημερήσιων συναλλαγών εκτελείται ηλεκτρονικά. Τα ιδρύματα που γαντζώνονται στην άποψη ότι τα υποκαταστήματα παραμένουν (στη φυσική τους μορφή) στον πυρήνα των εταιρικών δραστηριοτήτων, δεν θα προσαρμοστούν εύκολα στον πελάτη του αύριο που σπάνια επισκέπτεται ένα κατάστημα ή στον πελάτη που δεν βλέπει κάποια ανάγκη για συναλλαγές στο ταμείο με μετρητά ή επιταγές. Εκείνοι που ακόμα κατατάσσουν το διαδίκτυο, τα ΑΤΜ και τις εφαρμογές των “έξυπνων” τηλεφώνων στα “εναλλακτικά” δίκτυα θα προσπαθούν χωρίς επιτυχία να προλάβουν τις εξελίξεις κατά την επόμενη δεκαετία, ενώ τρίτοι θα καταλαμβάνουν με αυξανόμενο ρυθμό ευκαιρίες παροχής υπηρεσιών που αποφέρουν κέρδη.”
Ελεύθερη απόδοση από το βιβλίο “Bank 2.0” του Brett King
Σκοπός του μαθήματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες ένα συγκριτικό πλεονέκτημα σε μια όλο και πιο ανταγωνιστική αγορά εργασίας. Δεν πρόκειται για ένα τυπικό μάθημα μάρκετινγκ και δεν θα αναλωθεί αναμασώντας έννοιες που μπορεί πολλοί να έχουν ακούσει σε προπτυχιακά μαθήματα Μάρκετινγκ. Η τραπεζική αγορά αλλάζει συνεχώς καθώς νέες τεχνολογίες περνάνε από το στάδιο του απλού εργαλείου για να καταλήξουν στο να γίνουν μόδα. Ο μέσος άνθρωπος, υιοθετεί καθημερινά καινούργιες τάσεις. Στη σκληρή Ελληνική τραπεζική πραγματικότητα χώρος για πραγματική ανάπτυξη υπάρχει μόνο για εκείνους που βλέπουν στο μέλλον. Ο πελάτης πλέον δεν χρειάζεται (ή δεν θέλει) να πάει στο κατάστημα. Οι υπηρεσίες που προσφέρει η τράπεζα είναι εκείνες που πρέπει να φτάσουν στον πελάτη. Γίνεται αυτό χωρίς να χαθεί η προσωπική επαφή;
Σε αυτό το πνεύμα και με βλέμμα στις εξελίξεις (Ελλάδα, εξωτερικό, νέες τεχνολογίες), θα προσπαθήσουμε να εφοδιαστούμε με χρήσιμη γνώση, για τον τραπεζικό λειτουργό και την τράπεζα, για τον υπάλληλο εταιρίας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και για την εταιρία.
Σήμερα διακρίνονται δύο παράγοντες που επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στον τρόπο προώθησης χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και προϊόντων. Ο πρώτος είναι η διάδοση και υιοθέτηση από τους πελάτες συσκευών που εξυπηρετούν την εξ αποστάσεως σχέση με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Ο δεύτερος είναι η κρίση στο χρηματοπιστωτικό σύστημα.
Και οι δύο αυτοί παράγοντες καθιστούν:
(α) ιδιαίτερα προβληματικές τις καθιερωμένες προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ, και
(β) αναγκαία τη διαρκή ενημέρωση και κατάρτιση των στελεχών των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων σχετικά με την εφαρμογή μοντέρνων μεθόδων.
Αρχικά θα ασχοληθούμε με τις βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια θα εστιάσουμε σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και προϊόντα. Θα αναλύσουμε τις τάσεις στη συμπεριφορά των πελατών και το πως μπορούν αυτές να αξιοποιηθούν για ενίσχυση της διακράτησης του πελάτη και της διεύρυνσης της πελατειακής βάσης με στόχο την αύξηση της αξίας της εταιρίας μας.
Η δομή του μαθήματος είναι η ακόλουθη:
Θα δίνονται σημειώσεις με τη μορφή διαφανειών, και πιο αναλυτική περιγραφή όπου χρειάζεται…
Η παρακολούθηση γίνεται αποκλειστικά από το Διαδίκτυο μέσω απλού εκπαιδευτικού λογισμικού (πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης), παρέχεται ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και συνεχή εκπαιδευτική υποστήριξη. Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος γίνεται δεκτός στο Πρόγραμμα, δημιουργείται λογαριασμός χρήστη στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, στον οποίο δίνεται πρόσβαση στην εκπαιδευτική ενότητα της επιλογής του. Στα πλαίσια της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας γίνεται ανάρτηση σε εβδομαδιαία βάση στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού του υπεύθυνου διδάσκοντα. Το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει ηλεκτρονικές σημειώσεις με θεωρία και παραδείγματα τα οποία είναι σε μορφή pdf με δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης, ώστε να είναι εφικτή η μελέτη και offline. Ο εκπαιδευόμενος έχει πρόσβαση, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε έχει σύνδεση Internet, σε όλες τις δραστηριότητες, πηγές πληροφοριών και ανακοινώσεις του εκάστοτε μαθήματος και του κοινοποιούνται στοιχεία επικοινωνίας με τον διδάσκοντα για επίλυση αποριών. Οι συμμετέχοντες πρέπει να :
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Οι συμμετέχοντες πρέπει να διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών καθώς και προσωπικό λογαριασμό e-mail.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
H εξεταστική διαδικασία πραγματοποιείται εξ αποστάσεως μέσα από την πλατφόρμα e-learning με τη συμπλήρωση τεστ επίδοσης (ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής) το οποίο είναι διαθέσιμο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες . Υπάρχει η δυνατότητα να προγραμματιστεί σε συνεννόηση με τον εκπαιδευόμενο η εκπρόθεσμη συμμετοχή του στην τελική εξέταση με την προϋπόθεση ότι δεν έχει παρέλθει διάστημα πάνω από ένα έτος από την εγγραφή του στην αντίστοιχη διδακτική ενότητα.
Κόστος Σεμιναρίου: 350.00 €
Αρχικό κόστος σεμιναρίου χωρίς έκπτωση.
Κόστος με έκπτωση στα 250.00 €
για Ανέργους, Πολύτεκνους-Τρίτεκνους, AMEA, Πτυχιούχους-Φοιτητές ΠαΠει, Εργαζόμενους του Πανεπιστημίου Πειραιά (μόνιμοι ή με σύμβαση), Δημοτικούς Υπαλλήλους.
Κόστος με έκπτωση στα 300.00 €
για Προπτυχιακούς Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ ή άτομα έως 30 ετών που είναι κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων, Συμμετέχοντες προηγούμενων κύκλων, Εγγραφή σε τουλάχιστον δύο μαθήματα ίδιας περιόδου
Ο Δρ. Νικόλαος Κουρογένης είναι καθηγητής πρώτης βαθμίδας (full professor) στο Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο οποίο διδάσκει από το 2002, τόσο στο πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών, όσο και στα προγράμματα μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών του Τμήματος. Από την αρχή του 2020 κατέχει τη θέση του Προέδρου του Τμήματος, ενώ από το 2018 είναι Διευθυντής των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών «Χρηματοοικονομική και Τραπεζική» και «Το Χρηματοοικονομικό και Θεσμικό Πλαίσιο των Αγορών Χρήματος και Κεφαλαίου». Είναι τακτικό μέλος της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ενώ έχει διατελέσει τακτικό μέλος της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Διευθυντής του Προγράμματος Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής. Ο Δρ. Κουρογένης έχει λάβει Διδακτορικό δίπλωμα από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, και Πτυχίο από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει επίσης διδάξει στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, και διατελέσει ερευνητικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ. Έχει συγγράψει περισσότερες από 30 ερευνητικές εργασίες, οι οποίες έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά υψηλού κύρους, όπως τα Journal of Financial and Quantitative Analysis, Econometric Reviews, Journal of Time Series Analysis, Journal of Empirical Finance, Journal of Economic Surveys, Economics Letters, American Journal of Agricultural Economics κ.α., ενώ έχει παρουσιάσει την έρευνά του σε πολυάριθμα διεθνή συνέδρια, και ως προσκεκλημένος ομιλητής. Έχει συμμετάσχει ως μέλος της ερευνητικής ομάδας σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα, ως επιστημονικός υπεύθυνος, σε ερευνητικά προγράμματα με ιδιωτική χρηματοδότηση, και έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τραπεζικό τομέα.
Για να προχωρήσετε στην παρακολούθηση της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας, παρακαλούμε εγγραφείτε σε αυτό μέσα από την ειδική φόρμα εγγραφής και παρακολούθησης μαθημάτων.
Επισκεπτόμενοι τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι χρησιμοποιούμε cookies για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία. Τα cookies που χρησιμοποιούμε είναι τα παρακάτω: Session cookie: Απαραίτητο cookie που βοηθά στο να γίνει χρηστική η ιστοσελίδα, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Η ιστοσελίδα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτό το cookie. Το συγκεκριμένο cookie έχει ισχύ 365 ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.