Ανάλυση και Υποστήριξη Αποφάσεων για την Επιλογή Έργων / Προϊόντων

Ο στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή των σπουδαστών στις σύγχρονες αρχές, μεθόδους και πρακτικές για την ανάπτυξη καινοτομικών προϊόντων. Το μάθημα καλύπτει κύριες φάσεις της διαδικασίας ανάπτυξης ενός προϊόντος, όπως: στρατηγική ανάπτυξης νέων προϊόντων, προγραμματισμός ανάπτυξης και οργάνωση έργων ανάπτυξης, προσδιορισμός αναγκών πελάτη, δημιουργία ιδεών για το προϊόν, επιλογή βέλτιστης ιδέας προς ανάπτυξη, αρχές σύνθεσης λειτουργικών ενοτήτων προϊόντος, εργαλεία ποιοτικού ελέγχου στην ανάπτυξη προϊόντος (π.χ. QFD, πίνακες σύγκρισης και αξιολόγησης προδιαγραφών, ανάλυση λειτουργιών), δοκιμή ιδέας προς ανάπτυξη, και σχεδιάζοντας για το περιβάλλον [π.χ. Οικολογικός Σχεδιασμός (Ecodesign) και Ανάλυση Κύκλου Ζωής (LCA)]. Οι περισσότερες αρχές που αναπτύσσονται αφορούν κυρίως φυσικά προϊόντα, αλλά μπορούν να εφαρμοστούν και για την ανάπτυξη υπηρεσιών ή προϊόντων λογισμικού.

Το πρόγραμμα του μαθήματος παρέχει στους σπουδαστές τα πλαίσια, εργαλεία, τεχνικές, και τις προοπτικές που θα τους βοηθήσουν στην πιο αποτελεσματική ανάπτυξη νέων προϊόντων. Το μάθημα παρέχει ολοκληρωμένη κάλυψη των σημαντικότερων θεμάτων για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων καθοδηγούμενων από την αγορά ή και την τεχνολογική εξέλιξη. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ανάπτυξης βιομηχανικών προϊόντων καθώς και καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Το μάθημα αυτό είναι κατάλληλο για όσους ήδη εμπλέκονται στην ανάπτυξη και τη διαχείριση έργων ανάπτυξης νέων προϊόντων ή ενδιαφέρονται να εκπαιδευτούν στον προγραμματισμό και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τους λειτουργικούς τομείς, όπως η ανάπτυξη νέων προϊόντων, την εμπορία, την έρευνα και την ανάπτυξη, τη γενική διοίκηση, τον σχεδιασμό, τη μηχανική, τις λειτουργίες, τις πωλήσεις, την στρατηγική, και τη χρηματοδότηση, καθώς και μέλη διατμηματικών ομάδων ανάπτυξης προϊόντων.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ

Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος οι σπουδαστές θα μάθουν:

  • Πώς να διεξάγουν για ένα νέο προϊόν διαγνωστικό έλεγχο και να αναπτύξουν μια νέα στρατηγική ανάπτυξης ενός προϊόντος.
  • Πώς να αναπτύξουν μια νέα διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος που ενσωματώνει τις βέλτιστες πρακτικές και εργαλεία ώστε να αναπτυχθούν προϊόντα προσφέρουν αξία για τον πελάτη μέσω της διαφοροποίησης.
  • Πώς να εφαρμόσουν μία νέα διαδικασία ανάπτυξης ενός προϊόντος
  • Πώς να «ανακαλύψουν» τις ανάγκες των καταναλωτών/χρηστών και να δοκιμάσουν τις νέες ιδέες του υπό ανάπτυξη προϊόντος που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους.

Για να προχωρήσετε στην παρακολούθηση της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας, παρακαλούμε εγγραφείτε σε αυτό μέσα από την ειδική φόρμα εγγραφής και παρακολούθησης μαθημάτων.

Δείτε τα προγράμματα στα οποία ανήκει το σεμινάριο

Επισκεπτόμενοι τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι χρησιμοποιούμε cookies για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία. Τα cookies που χρησιμοποιούμε είναι τα παρακάτω: Session cookie: Απαραίτητο cookie που βοηθά στο να γίνει χρηστική η ιστοσελίδα, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Η ιστοσελίδα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτό το cookie. Το συγκεκριμένο cookie έχει ισχύ 365 ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.