Το πρόγραμμα έχει σκοπό να αναλύσει τα συμπτώματα του άγχους, τις πηγές του και να συμβάλλει με εφικτές προτάσεις και ιδέες στη μείωση της έντασης από το άγχος και να προτείνει μεθόδους συνεργασίας με αυτό, οι οποίες θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να ελέγξουν το επίπεδό του και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Σε διευθυντικά και διοικητικά στελέχη, καθώς και στους υπεύθυνους για το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησης
Σε όλους εκείνους, οι οποίοι επιθυμούν αποτελεσματικά και ουσιαστικά να επικοινωνήσουν με τους άλλους ανθρώπους και παράλληλα επιθυμούν την συνεχή βελτίωσή τους, τόσο προσωπικά, όσο και επαγγελματικά.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
Με την παρακολούθηση του προγράμματος αυτού οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν να βάζουν και να επιτυγχάνουν τους προσωπικούς τους στόχους σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Θα αναπτύξουν σε σημαντικό βαθμό τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και θα βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές τους δεξιότητες ώστε να καταλήγουν σε win-win καταστάσεις.
Επίσης, θα αντιληφθούν την σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας και της ηθικής έναντι του εαυτού τους και των άλλων. Θα είναι σε θέση να ενταχθούν σε ομάδες ώστε να αναπτυχθεί η ομαδική εργασία και η συνεργασία στον εργασιακό τους χώρο. Θα κατανοήσουν τη σημασία της ευελιξίας, της αιτιολόγησης των ενεργειών τους και θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό την κριτική τους σκέψη και τις δεξιότητες της επίλυσης προβλημάτων και της λήψης των αποφάσεων. Η αναλυτική τους σκέψη καθώς και η δημιουργικότητά τους αναμένεται να βελτιωθούν σημαντικά.
Τέλος, θα βελτιώσουν τη μνήμη τους, θα προσέρχονται οργανωμένοι από κάθε άποψη στις συσκέψεις που θα καλούνται να συμμετέχουν, θα κάνουν καλή διαχείριση του χρόνου τους, θα μάθουν να συνεργάζονται με το εργασιακό άγχος και το σημαντικότερο: θα κτίσουν την αυτοεκτίμησή τους και την αυτοπεποίθησή τους.
Εισαγωγή. Οι συνέπειες του προσωρινού και του χρόνιου άγχους. Οι κατηγορίες του άγχους.
Τα 5 αίτια του άγχους. Οι διαφορετικές αντιλήψεις για το άγχος. Άσκηση για το άγχος. Οι σχέσεις μας στην εργασία.
Η προσωπικότητα και το άγχος. 7 Παράγοντες για την αξιολόγηση της κατάστασης. Η αξιολόγηση του εαυτού μας. Άσκηση.
Γενικές ικανότητες για τη ζωή. 7 Παράγοντες με τους οποίους αξιολογούμε τον εαυτό μας. Βασικές στρατηγικές για την παρεμπόδιση του άγχους. Μελέτη περίπτωσης. Τεστ.
Οι πηγές άγχους για τους εργαζόμενους. Το κτίσιμο των συμπεριφορών και των αντιλήψεων. Η αλλαγή τρόπου αξιολόγησης του εαυτού μας. Εντοπίστε αυτούς που εμπιστεύεστε για να σας βοηθήσουν να συνεργαστείτε με το άγχος.
Στρατηγικές για τη συνεργασία με το άγχος. Η βίωση της ευτυχίας. Το κτίσιμο κοινωνικών δεσμών οι οποίο θα βοηθήσουν στη συνεργασία με το άγχος. Η απλοποίηση της ζωής μας. Ασχολούμαι με το άγχος όταν λαμβάνει χώρα. Η ανάνηψη μετά το άγχος. Μελέτη περίπτωσης. Τεστ.
Στρατηγικές παρεμπόδισης του άγχους. Ένα πρόγραμμα 100 ημερών για τη συνεργασία με το άγχος. Η συνεργασία με το άγχος κατά τον Dale Carnegie.
Η άποψη του Charles Handy για τη διαχείριση του άγχους. Τα συμπτώματα του κακού άγχους. Καταστάσεις που οδηγούν στο άγχος. Οι 4 μορφές του άγχους. Οι συνέπειες του άγχους στη ζωή μας, την εργασία μας και την επιχείρηση ή τον οργανισμό. Τεστ για τη διάγνωση της εσωστρέφειας ή της εξωστρέφειας του χαρακτήρα μας. Τεστ.
Η παρακολούθηση γίνεται αποκλειστικά από το Διαδίκτυο μέσω απλού εκπαιδευτικού λογισμικού (πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης), παρέχεται ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και συνεχή εκπαιδευτική υποστήριξη. Από τη στιγμή που ένας υποψήφιος γίνεται δεκτός στο Πρόγραμμα, δημιουργείται λογαριασμός χρήστη στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, στον οποίο δίνεται πρόσβαση στην εκπαιδευτική ενότητα της επιλογής του. Στα πλαίσια της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας γίνεται ανάρτηση σε εβδομαδιαία βάση στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού του υπεύθυνου διδάσκοντα. Το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει ηλεκτρονικές σημειώσεις με θεωρία και παραδείγματα τα οποία είναι σε μορφή pdf με δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης, ώστε να είναι εφικτή η μελέτη και offline. Ο εκπαιδευόμενος έχει πρόσβαση, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε έχει σύνδεση Internet, σε όλες τις δραστηριότητες, πηγές πληροφοριών και ανακοινώσεις του εκάστοτε μαθήματος και του κοινοποιούνται στοιχεία επικοινωνίας με τον διδάσκοντα για επίλυση αποριών. Οι συμμετέχοντες πρέπει να:
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Οι συμμετέχοντες πρέπει να διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών καθώς και προσωπικό λογαριασμό e-mail.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
H εξεταστική διαδικασία πραγματοποιείται εξ αποστάσεως μέσα από την πλατφόρμα e-learning με την ανάρτηση θεμάτων (ερωτήσεων- ασκήσεων τελικής εξέτασης) σε μορφή ανάθεσης εργασίας με προθεσμία υποβολής των απαντήσεων. Υπάρχει η δυνατότητα να προγραμματιστεί σε συνεννόηση με τον εκπαιδευόμενο η εκπρόθεσμη συμμετοχή του στην τελική εξέταση με την προϋπόθεση ότι δεν έχει παρέλθει διάστημα πάνω από ένα έτος από την εγγραφή του στην αντίστοιχη διδακτική ενότητα.
Κόστος Σεμιναρίου: 240.00 €
Αρχικό κόστος σεμιναρίου χωρίς έκπτωση.
Κόστος με έκπτωση στα 170.00 €
για Ανέργους, Πολύτεκνους-Τρίτεκνους, AMEA, Πτυχιούχους-Φοιτητές ΠαΠει, Εργαζόμενους του Πανεπιστημίου Πειραιά (μόνιμοι ή με σύμβαση), Δημοτικούς Υπαλλήλους.
Κόστος με έκπτωση στα 200.00 €
για Προπτυχιακούς Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ ή άτομα έως 30 ετών που είναι κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων, Συμμετέχοντες προηγούμενων κύκλων, Εγγραφή σε τουλάχιστον δύο μαθήματα ίδιας περιόδου
Ο κ. Αλέξιος Βαρελάς είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε.) του Εμπορικού Τμήματος.
Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία.
Ερευνητής σπουδαστής και μεταπτυχιακά μαθήματα Οικονομικών (Micro & Macro- economics) και Στατιστικής στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Queen Mary College).
Έχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (Postgraduate Diploma in Management Studies) από το Brookes University της Οξφόρδης, με εργασία – έρευνα για συγκεκριμένη επιχείρηση.
Κατέχει επίσης, Msc in Economics από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, 12μηνης διάρκειας, με έρευνα – Dissertation, (Linacre College).
Εργάστηκε για τρία (3) χρόνια στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας – Οικονομικών και για 18 χρόνια στην Εταιρεία Πετρελαίων Βορείου Αιγαίου, ως Διοικητικός Διευθυντής.
Σήμερα, είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εισηγητής σεμιναρίων.
Συνεργάζεται με επιχειρήσεις που προσφέρουν εκπαίδευση με την μορφή σεμιναρίων και έχει ειδικευτεί στην αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων και τη διαπίστωση των εκπαιδευτικών
αναγκών μιας επιχείρησης ή οργανισμού.
Έχει εκπαιδεύσει με επιτυχία χιλιάδες εργαζόμενους στον ιδιωτικό και το Δημόσιο τομέα και έχει κάνει εισηγήσεις σε πολλές χώρες, ενδεικτικά: Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Αίγυπτος, Εμιράτα,
Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Μπαχρέιν, Λιβύη, στην έκθεση HORECA, κ.λπ. Εισηγείται σε δύο γλώσσες (Ελληνικά και Αγγλικά).
Είναι πιστοποιημένος εισηγητής στην εκπαίδευση ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ Μητρώο Β).
Έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (Management) και τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων.
Έχει μεταφράσει στα Ελληνικά το βιβλίο του Edwin Bliss, “Getting Things Done”- Αναζητώντας Περισσότερο Χρόνο.
Για να προχωρήσετε στην παρακολούθηση της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας, παρακαλούμε εγγραφείτε σε αυτό μέσα από την ειδική φόρμα εγγραφής και παρακολούθησης μαθημάτων.
Επισκεπτόμενοι τον ιστότοπό μας, συμφωνείτε ότι χρησιμοποιούμε cookies για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία. Τα cookies που χρησιμοποιούμε είναι τα παρακάτω: Session cookie: Απαραίτητο cookie που βοηθά στο να γίνει χρηστική η ιστοσελίδα, επιτρέποντας βασικές λειτουργίες όπως την πλοήγηση και την πρόσβαση σε ασφαλείς περιοχές της ιστοσελίδας. Η ιστοσελίδα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτό το cookie. Το συγκεκριμένο cookie έχει ισχύ 365 ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.